1. Kako da pronađem proizvod koji želim da kupim?

Željene proizvode možete pronaći tako što ćete:

1. Koristiti pretragu – unesite u polje za pretragu karakteristične ključne reči vezane za proizvod koji tražite – uglavnom je to naziv, robna marka, model ili šifra proizvoda.

2. Kroz kategorije – iz menija „Sve kategorije“ na levoj strani pronađite kategoriju kojoj pripada željeni proizvod, a zatim pronađite željeni proizvod u listi odabrane kategorije.

2. Kako da poručim željeni proizvod?

Narudžbinu možete da napravite na dva načina:

1. Samostalno putem sajta – kada pronađete željeni proizvod, kliknite na dugme „Dodaj u korpu“. U tom trenutku se na ekranu pojavljuje popup sa dodatim proizvodom u korpu. Na popupu, pored opcije „Pregled korpe“, postoji i opcija „Plaćanje“. Klikom na „Plaćanje” nastavljate dalje uz odabir da li ćete kupovinu izvršiti kao registrovani član ili kao gost. Nakon toga će se otvoriti prozor sa neophodnim podacima koje treba da popunite da bi se narudžbina realizovala. U narednim koracima treba da izaberete adresu dostave i način plaćanja i da prihvatite Uslove korišćenja i Politiku privatnosti. Klikom na opciju „Naručite“ se završava proces naručivanja i automatski dobijate e-mail da je vaša narudžbina primljena.

2. Željene artikle možete poručiti i putem telefona pozivom na broj 060/060-1384.

3. Kako da otkažem porudžbinu koja je greškom poručena?

Porudžbinu koja je kreirana greškom možete da otkažete slanjem e-mail zahteva na e-mail adresu tntshoprs@gmail.com ili pozivom na broj 060/060-1384. U zavisnosti od statusa vaše porudžbine, tim TNT Shop podrške će vas uputiti koji su naredni koraci. 

4. Da li postoji opcija kreiranja porudžbine za pravno lice?

Narudžbinu možete napraviti kao pravno lice. Ako pravite narudžbinu preko sajta, prilikom popunjavanja podataka potrebno je da u napomenu stavite naznaku „Pravno lice“ i da popunite naziv firme, matični broj i PIB.

Ako pravite narudžbinu pozivanjem našeg telefonskog broja, potrebno je da operateru naglasite da želite da napravite narudžbinu kao pravno lice i da mu ostavite prethodno navedene podatke.

5. Koji načini plaćanja su mi dostupni?

Trenutno je dostupna samo opcija plaćanja pouzećem – kuriru gotovinom na ruke. 

6. Kako se obračunava dostava paketa?

Sve pošiljke dostavlja kurirska služba BEX. Cena dostave se obračunava isključivo prema težini pošiljke i to na sledeći način:

7. Šta se dešava ako je kupljeni proizvod neispravan?

Za svaki kupljeni proizvod imate pravo na reklamaciju u roku od 48 časova od trenutka dostavljanja robe na željenu adresu. Za električne aparate važi posebna garancija i to u trajanju od 24 meseca.
Ako kupljeni proizvod nije ispravan ili želite uložiti reklamaciju, to možete učiniti slanjem zahteva za reklamaciju na e-mail adresu tntshoprs@gmail.com ili pozivom na broj telefona 060/060-1384.